تفاوت جراحی بینی باز و بسته

تفاوت جراحی بینی باز و بسته در برشی است که برای اعمال تغییرات در داخل یا خارج بینی ایجاد می شود.

جراحی بینی با دو تکنیک جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته قابل انجام است که انتخاب یکی از این روش ها توسط جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی انجام می شود.

افرادی که متقاضی جراحی بینی هستند می توانند نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی بینی دکتر سعید فرهی جراح پلاستیک بینی بابل را در آرشیو گالری تصاویر سایت و اینستاگرام ایشان مشاهده نمایید.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته

انواع روش عمل بینی

جراحی بینی بسته

برشی که در روش رینوپلاستی بسته ایجاد می شود داخل سوراخ های بینی می باشد و پوست با ابزار مخصوص از ساختمان کلی بینی جدا می شود و تغییرات اعمال خواهد شد.

جراحی بینی به روش بسته اولویت دوم جراحان بینی می باشد به این دلیل که جراح بینی تسلط و دید کافی را روی ساختار بینی به خصوص نوک بینی ندارد.

جراحی بینی بسته مناسب افرادی است که ایرادی در نوک بینی خود ندارند و انتظار تغییرات چشمگیر بعد از جراحی بینی ندارند.

یکی از عوارض جراحی بسته بینی این است که به دلیل دید کم ممکن است تمام ایراد بینی برطرف نشود در نتیجه بینی جراحی شده احتیاج به جراحی ترمیمی بینی پیدا کند.

به طور کلی جراحی بینی بسته امروزه کاربرد چندانی ندارد.

جراحی بینی باز

برشی که در جراحی بینی به روش باز برای اعمال تغییرات ایجاد می گردد روی کلوملا به اندازه ۲ میلی متر می باشد.

بهترین جراح بینی روشی را برای جراحی بینی انتخاب می نماید که تسلط کامل روی ساختمان بینی داشته باشد و با انجام تغییرات استئوتومی در جراحی بینی عمل بینی موفقی را برای فرد ایجاد نماید.

جراحی بینی به روش باز این مزیت را دارد و با اینکه جای برش روی بینی مشخص می باشد و تورم نوک بینی بیشتر می باشد غالب جراحان بینی به دلیل تسلط کامل این روش جراحی بینی را انتخاب می نمایند.

قابل ذکر است که برش ایجاد شده بعد از مدتی محو خواهد شد.

برخی افراد ممکن است که این سوال برایشان پیش بیاید که برش های کناره پره بینی مربوط به کدام روش جراحی بینی است؟

در پاسخ باید گفت که برشی که در پره های کناری بینی ایجاد می شود به منظور متقارن سازی و کوچک کردن سوراخ های بینی انجام می شود و در صورت لزوم ایجاد خواهد شد و ربطی به تکنیک های جراحی بینی نخواهد داشت.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button