بسیاری از افراد که قصد انجام جراحی بینی در بابل را دارند بهتر است برای انجام این روند و به دست آوردن نتیجه مطلوب و ایده آل به بهترین جراح بینی بابل یا شهر محل سکونت خود مراجعه کند. حال این سوال در ذهن افراد ایجاد می شود که بهترین دکتر عمل بینی در بابل کیست ؟ بهترین جراح بینی در مازندران را چگونه می توان انتخاب کرد؟ بهترین جراح بینی شمال چه ویژگی هایی دارد و غیره. به این نکته توجه داشته باشید از آن جا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی را برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح بینی بابل را دارد. دکتر سعید فرهی با بیشترین تجربه در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را زا عمل کردن بینی برای مراجعین خود به وجود آورد. می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر فرهی به گالری تصاویر و گالری ویدئو ، همچنین می توانید به پیج اینستاگرام پزشک نیز مراجعه کنید و نمونه کارهای انجام شده را با دقت مورد ارزیابی قرار دهید.

 

بهترین جراح بینی بابل

 

ویژگی های یک جراح بینی خوب در بابل

  1. یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و تمامی نکات مربوط به عمل کردن بینی را به بیمار توضیح دهد.
  2. جراح پلاستیک بینی باید با حوصله باشد و زمان کافی را برای معاینه بیمار بگذارد.
  3. باید به علم زیبایی شناختی آشنا باشد و بتواند بینی را بعد از جراحی دماغ تجسم کند تا بهترین مدل را به بیمار پیشنهاد دهد.
  4. تمامی مراقبت های قبل و بعد از رینوپلاستیرا به بیمار توضیح دهد تا بیمار با رعایت آن ها بهترین نتیجه را از انجام آن به دست آورد.

انتخاب بهترین جراح بینی بابل

  1. برای انتخاب یک جراح پلاستیک بینی خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  2. پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره به مطب بهترین آن ها بروید.
  3. در جلسه مشاوره انتظارات خود را از انجام جراحی زیبایی بینی به جراح بینی مورد نظر بگویید.
  4. برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.
  5. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر سعید فرهی می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

 

بهترین جراح بینی بابل

 

انواع بینی از دید بهترین دکتر عمل بینی بابل

بینی افراد را با توجه به ویژگی های ساختاری آن ها می توان به دو نوع زیر دسته بندی کرد :

  • بینی استخوانی: همانطور که میدانید ساختمان بینی تشکیل شده است از استخوان، غضروف، بافت های چربی و پوست.
  • اسکلت بینی های استخوانی متشکل است از غضروف ها و استخوان هایی بسیار محکم که پوستی با ضخامت کم و نازک روی این اسکلت را می پوشاند.
  • بینی گوشتی: ساختار این نوع از بینی ها بر خلاف بینی های استخوانی، تشکیل شده است از استخوان هایی با استحکام کم که پوستی ضخیم بر روی آن ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در بینی های گوشتی حجم زیادی چربی زیر پوستی قرار دارد که جراحی بینی را دشوار می نماید.

نتیجه عمل زیبایی بینی از دید بهترین جراح بینی بابل

با توجه به سلیقه بیمار، جنسیت او، ویژگی های صورت و نوع بینی ، می توان بینی افراد را به سه فرم زیر جراحی کرد:

  • عمل بینی طبیعی : در عمل بینی طبیعی تمامی نواقص و ایرادات بینی رفع شده و نکته قابل توجه در رابطه با این فرم، طبیعی بودن آن بعد از جراحی است، به طوریکه افراد با دیدن شما متوجه انجام این روند، نخواهند شد. بینی طبیعی فاقد قوس بوده و زاویه ای که نوک بینی بعد از جراحی با لب بالا می سازد ۹۰ تا ۹۵ درجه خواهد بود. لازم به ذکر است که بینی طبیعی مناسب ترین فرم برای آقایان است، زیرا موجب از دست رفتن ویژگی های مردانه صورت آن ها نخواهد شد.
  • رینوپلاستی فانتزی : این نوع از بینی به دلیل داشتن قوس زیاد و کوچک بودن و همچنین وجود زاویه ۱۰۰ تا ۱۰۵ درجه بین لب بالا و نوک بینی به فرم عروسکی معروف بوده و به هیچ عنوان برای آقایان و افرادی که دارای صورت های درشت بوده، فاصله لب و بینی شان زیاد است مناسب نیست.
  • جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی : بعضی از افراد در کنار برخی از ویژگی های بینی طبیعی، تعدادی از ویژگی های بینی فانتزی را می پسندند. مناسب ترین نوع جراحی برای آن ها عمل کردن بینی با مدل نیمه فانتزی است. چرا که این نوع چیزی میان دو فرم طبیعی و فانتزی بوده و ترکیبی از ویژگی های هر دو این فرم ها است.

 

بهترین جراح بینی بابل

 

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی

برخی از افراد گمان می کنند که در صورت انتخاب بهترین جراح بینی بابل یا شهر محل سکونت خود به نتایج بسیار درخشانی از این جراحی زیبایی دست خواهند یافت در صورتی که چنین نیست. در فوق در رابطه با نقش جراح بینی ، میزان تجربه و مهارت او بر روی نتیجه به دست آمده از این عمل زیبایی صحبت کردیم ولی افراد باید بر این موضوع واقف باشند که انتخاب بهترین جراح بینی بابل یا هر شهر دیگری به تنهایی متضمن نتیجه ای مطلوب نبوده و افراد حتماً باید مراقبت های بعد از این عمل جراحی را نیز به دقت رعایت نمایند.

  • به منظور جلوگیری از بروز حالت تهوع به مدت ۴ ساعت بعد از جراحی چیزی نخورید.
  • رژیم غذایی تان را با خوردن غذاهای نرم و آبکی مانند فرنی و سوپ آغاز کنید.
  • به هیچ عنوان در روزهای ابتدایی غذاهای سفت که بلع و هضم آن ها به جویدن زیاد نیاز دارد میل نکنید.
  • از خوردن غذاهایی که در پخت آن ها از نمک و ادویه زیاد استفاده شده است همچون فست فود ها خودداری کنید؛ سدیم موجود در نمک ورم بینی را تشدید می کند.
  • هنگام خوابیدن و دراز کشیدن زیر سرتان دو یا چند بالشت گذاشته و با این کار آن را از سطح بدن تان بالاتر نگه دارید.
  • به پشت و طاقباز خوابیده و از خوابیدن به روی شکم و به پهلو خودداری کنید؛ در غیر اینصورت بینی با بالشت تماس پیدا کرده و به آن فشار وارد خواهد شد.
  • حتماً در مدت زمانی که پزشک برای تان تعیین نموده بر روی بینی خود چسب بزنید.
  • سر خود را به سمت پایین خم نکرده و به هیچ عنوان فعالیت ها و ورزش های سنگین انجام ندهید.
  • برای کاهش هر چه سریع تر تورم در ۳ روز ابتدایی بعد از جراحی بر روی بینی و نواحی دارای تورم و کبودی کمپرس سرد و در ۳ روز بعدی کمپرس گرم بگذارید.

 

 

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی کردن بینی در بابل با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی بابل ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه بیمارستان ، هزینه آزمایشات و غیره تعیین می شود. به این نکته توجه داشته باشید که صرفا به خاطر هزینه به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید و پس از آن بینی خود را برای جراحی به او بسپارید . علاوه بر این هزینه های جراحی بینی وابسته به نوع بینی مراجعه کننده خواهد داشت که در ادامه به شرح هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت :

هزینه های جراحی بینی استخوانی : باید بدانید که بر اساس میزان قوز بینی و ایرادات ظاهری آن ، هزینه ها اندکی متفاوت خواهد بود که بعد از معاینه دقیق بینی و بررسی انحراف ، پولیپ و کجی توسط جراح بینی تعیین خواهد شد .

هزینه های جراحی بینی گوشتی : جراحی بینی گوشتی از آنجایی که در آن ضخامت پوست بیشتر از بینی استخوانی می باشد از پیچیدگی بیشتری برخوردار بوده و جز چالش برانگیز ترین نوع پروسیجر به شمار می رود . علاوه بر این مدت زمانی که بیمار در اتاق عمل است نسبت به بینی استخوانی بیشتر بوده و در مواردی در صورتی که بافت بینی ضعیف باشد ، پیوند غضروف انجام می شود . تمام این موارد مبنی بر این است که هزینه های جراحی بینی گوشتی بیشتر از بینی استخوانی می باشد .

هزینه جراحی بینی ترمیمی : از آنجایی که بیمار در جراحی بینی اولیه خود ناکام مانده و نتایج آن چنگی به دل نمی زند ، انجام جراحی بینی ترمیمی برای او امکان پذیر است ؛ اما اینبار بینی ساختار ضعیف و حساسی دارد و حتی ممکن است حجم زیادی از بافت خود را در جراحی اولیه از دست داده باشد . در این زمان دست پزشک برای فرم دهی و اعمال تغییرات بسته خواهد بود به هین دلیل دقت و تجربه جراح باید بسیار بالا باشد . در نتیجه می توان نتیجه گرفت جراحی بینی ترمیمی نیز به دلیل پیچیدگی های بسیار ، هزینه ای بیشتر از پروسیجر اولیه خواهند داشت .

سوالات متداول از جراح بینی در بابل

  • چرا نمی توان بینی های گوشتی را به فرم فانتزی جراحی کرد؟

لازمه جراحی بینی فانتزی ، داشتن یک بینی با استخوان هایی بسیار مستحکم می باشد که بتوان بر روی آن ها تغییراتی همچون قوس را ایجاد کرده و پوستی نازک با ضخامت کم است که تغییرات و ظریف کاری های ایجاد شده بر روی استخوان ها را به خوبی نشان دهد . بینی های گوشتی نه تنها فاقد ویژگی های ذکر شده هستند بلکه چربی های زیرپوستی بسیاری دارند که اجازه نمایان شدن تغییرات را به افراد نخواهند داد.

  • آیا مدل بینی باید تنها توسط جراح بینی انتخاب شود ؟

تصمیم نهایی درباره تغییراتی که باید در بینی فرد ایجاد ‌شود و انتخاب نوع مدل بینی ، معمولاً به عهده جراح بینی یا پزشک متخصص این زمینه است . این انتخاب براساس معیار هایی مانند تناسب با سایر ویژگی‌ های صورت و نوع بینی فرد انجام می شود . با این حال بیمار نیز حق دارد که در فرآیند تصمیم‌ گیری شرکت کرده و نظرات و انتظارات خود را با جراح بینی در بابل به اشتراک بگذارد . پس از مشاوره با جراح و بررسی اهداف و انتظارات شما ، او می‌ تواند به شما راهنمایی کند و گزینه‌ های مناسبی برای تغییرات بینی ارائه دهد. در نتیجه می توان گفت که در این انتخاب ، پزشک و بیمار هر دو باید به یک تصمیم مشترک رسیده تا در این پروسه ، هم سلیقه بیمار در نظر گرفته شود و هم ساختار بینی بتواند تغییرات مورد نیاز را بپذیرد .

ثبت نام
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
ذبیح
ذبیح
1 سال گذشته

هزینه جراحی زیبایی بینی استخوانی در محدوده ی چه مبلغی میباشد

drfarahi10
drfarahi10
11 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  ذبیح

لطفا جهت اطلاع از هزینه بیمارستان به دایرکت اینستاگرام پیام دهید

Call Now Button