کوچک کردن بینی

جراحی بینی یا رینوپلاستی به منظور اصلاح فرم بینی انجام می شود که یکی از این اصلاحات کوچک کردن بینی می باشد .

افرادی که بینی های بزرگ دارند به دنبال روش های کوچک کردن بینی هستند برخی به عنوان اولین راه عمل جراحی بینی را انتخاب می کنند ولی برخی دیکر به علت ترس از تیغ جراحی به دنبال روش های غیرجراحی هستند.

هنگامی که افراد به دنبال روش های غیر جراحی هستند با عناوینی چون لاغری بینی با ورزش ، جراحی بینی با لیزر و مواردی از این قبیل مواجه می شوند .

جراحی بینی با لیزر که هیچ گونه صحت علمی ندارد و تنها به علت تبلیغات است .

روش های دیگری مانند استفاده از عسل ، طب سنتی ، محلول کوچک کننده بینی ، روغن های گیاهی و انجام ورزش نتیجه ای ندارند و اگر هم نتیجه داشته باشند کوتاه مدت است .

بهترین و موثرترین روش برای تغییر سایز بینی و خوش فرم شدن آن انجام جراحی زیبایی بینی یا راینوپلاستی است .

کوچک کردن بینی

تکنیک کوچک کردن بینی

دو روش برای عمل جراحی بینی وجود دارد : جراحی بینی به روش بسته و جراحی بینی به روش باز

از هر دو روش بالا برای بهبود فرم بینی استفاده می شود و جراح بینی با توجه به شرایط بیمار و مشکلی که باید رفع شود روش مناسب را انتخاب می کنند .

بنابراین سایز بینی مرتبط با روش جراحی بینی نیست اما تکنیک کوچک کردن بینی با توجه به نوع بینی افراد متفاوت است .

در جراحی بینی استخوانی ، جراح بینی بیشتر بر روی تراشیدن استخوان و غضروف بینی تمرکز دارد زیرا بزرگ بودن بینی استخوانی اغلب به علت طول بینی و قوز روی بینی است .

در جراحی بینی گوشتی نیز تمرکز جراح بینی بیشتر برای کم کردن حجم پوست بینی است زیرا در بینی های گوشتی ، پهن بودن نوک بینی به علت حجم زیاد پوست و گوشت منجربه بزرگ بودن بینی می شود .

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد جراح بینی و هزینه های بیمارستان تعیین می شود .

اما جراح بینی دستمزد خود را با توجه به نوع بینی بیمار و میزان پیچیدگی جراحی بینی تعیین می کند.

به طور اغلب بینی گوشتی هزینه بالاتری دارد .

هزینه رینوپلاستی قبل از معاینه بینی بیمار به طور حدودی اعلام می شود و برای مطلع شدن از هزینه دقیق بهتر است مراجعه حضوری داشته باشید و پس از معاینه شدن قیمت دقیق را جویا شوید .

• دو × 1 =