جراحی درمانی بینی

جراحی درمانی بینی : جراحی بینی اهداف بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها زیباتر شدن فرم بینی است ، جراحی بینی به منظور بهبود عملکرد بینی و رفع بیماری های بینی نیز انجام می شود .

در برخی مواقع بینی ظاهر زیبایی دارد ولی عملکرد بینی دچار اختلال است و برای فرد مشکلات زیادی چون دشواری در تنفس و سر درد به وجود می آورد .

مشکلاتی چون پولیپ بینی و انحراف بینی از رایج ترین دلایل انجام جراحی درمانی بینی هستند.

بیماری های دیگری چون سینوزیت نیز شامل جراحی درمانی بینی می شوند .

هدف از انجام جراحی های درمانی بینی بهبود عماکرد بینی یا رفع مواردی است که بر اثر بیماری به وجود آمده است .

به طور مثال بیماری سینوزیت با سردرد های بسیار شدیدی همراه است که بسیار آزاردهنده هستند .

درمان سینوزیت همیشه نیازی به جراحی ندارد و در برخی مواقع با  اسپری یا راه های دیگری جز جراحی بینی درمان می شود .

به همین دلیل توصیه می شود که برای تشخیص و معاینه به متخصص گوش و گلو و بینی مراجعه کنید تا پس از تشخیص بهترین روش برای معالجه انتخاب شود .

جراحی درمانی بینی

نکاتی درباره ی جراحی درمانی بینی

بیماری هایی مثل پولیپ بینی نوع خوش خیم و بدخیم دارند .

نوع بدخیم آن علائمی مشابه با سرماخوردگی دارد به همین دلیل اگر بیشتر از ۱۰ روز علائم غیر طبیعی ای داشتید حتماْ برای معاینه به مطب یک جراح بینی خوب مراجعه کنید .

تشخیص بیماری های بینی توسط خود فرد کار دشواری است و باید حتماْ به جراح پلاستیک بینی خوب و ماهر مراجعه شود .

جراح بینی از طریق روشی به  نام آندوسکوپ بینی ، به طور دقیق بیماری را تشخیص می دهند و مناسب ترین راه برای درمان را به بیمار می گوید .

برخلاف جراحی زیبایی بینی که هدف جراح بینی خوش فرم شدن بینی است در جراحی درمانی بینی تمام تمرکز جراح بینی بر روی رفع مشکل بینی است .

جراحی درمانی بینی و جراحی زیبایی بینی را نیز می توان به طور همزمان انجام داد تا در کنار رفع مشکل بینی ، فرم بینی نیز زیباتر شود .

هزینه جراحی درمانی بینی

جراحی انحراف بینی یا جراحی های درمانی دیگر باید توسط جراح پلاستیک بینی معاینه شوند زیرا در برخی موارد مشکلات بسیار حاد می باشند و بیمه هزینه آن را پرداخت می کند .

برای تشخیص دقیق بیماری و اینکه آیا شامل بیمه می شود یا خیر باید به جراح بینی مراجعه نمایید .

دستمزد جراح بینی ، هزینه های بیمارستان و مشکلی که باید رفع شود در تعیین هزینه نقش دارند .

• شش + سیزده =